30 October 2012

Art Trade with Nizam Erul

Assalamualaikum..

Kali ini nak buat art trade. Art trade ni mengikut pemahaman saya adalah satu sistem penukaran. Jejak seni..Kita bertukar gambar atau karya seni/doodle dengan orang lain. Kita lukis individu itu dan individu tu lukis kita..Macam sistem barter lah..hehe..Merapu-merapu.

Istilah lebih jelas yang di ambil dari sini :
art trade = seseorang meminta anda untuk menggambar apa yang dia inginkan dan ditukar dengan gambarnya yang anda inginkan.
request = seseorang meminta anda untuk menggambar apa yang dia inginkan. 


Ini art trade untuk adik Nizam Erul..Maaf ye kalau tak hensem dan bergaya. huhu..Harap Nizam sudi terima..

Ini pula art trade dari adik nizam.


SubahanaAllah..comel sangat adik..terima kasih banyak-banyak..hehe..suka sangat-sangat. Speechless...Semoga terus berkarya ye adik.





p/s : Doodle saya tu bukan baju pengawas ye..hehe..saya terlalu fanatic dengan warna biru.
p/s : Tak tahulah kenapa, kalau lukis doodle lelaki je, mesti tak jadi..Alamatnya jadi pondan lah. U__U


11 comments

October 30, 2012 at 4:47 PM

alooo comel.. :)

October 30, 2012 at 4:53 PM

comel :D

October 30, 2012 at 4:54 PM

mcm muka mamat korea..hehe

October 30, 2012 at 5:16 PM

@~didiey~hehe..mamat korea..hehe..itu saya suka..

October 30, 2012 at 5:17 PM

@Cik Nurul Siezukatapi cik nurul lagi comel. ^__^

October 30, 2012 at 5:17 PM

@munirah :) Munirah pun comel. ^__^

October 30, 2012 at 7:32 PM

smart!!

http://nurainishahroni.blogspot.com/

October 30, 2012 at 7:44 PM

comel jerr ^_^

October 30, 2012 at 7:48 PM

wah !
omeyh-II :D
trimas . nnti Nizam blas :3

November 1, 2012 at 9:41 AM

Comelnya ^_^

November 1, 2012 at 5:05 PM

Comelll ^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome